Tak, chemik jest doradcą zawodowym!

Relacje|

... Czytaj więcej → Tak, chemik jest doradcą zawodowym!

Lekcje z KOK

Relacje|

W ramach realizacji spotkań z uczniami uczęszczającymi do szkół podstawowych, doradcy zawodowi SPPP pn.... Czytaj więcej → Lekcje z KOK

Dodając skrzydeł – warsztaty dla szkół

Relacje|

W ramach realizacji lekcji warsztatowych pt. Dodając skrzydeł, które prowadzone są w Szkole Podstawowej z... Czytaj więcej → Dodając skrzydeł – warsztaty dla szkół

Warsztaty dla młodzieży

Relacje|

Na zaproszenie Dyrektorów Technikum Geodezji i Kształtowania Środowiska doradcy zawodowi z Krakowskiego... Czytaj więcej → Warsztaty dla młodzieży

Fajerwerki w Kuźni zawodowców

Relacje|

Uczniowie klasy 6 ze Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 158 uczestniczyli w spotkaniu z... Czytaj więcej → Fajerwerki w Kuźni zawodowców

Transport lotniczy w Kuźni zawodowców.

Relacje|

Uczniowie klas 6 ze Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 158 w Krakowie gościli w 8 Bazie... Czytaj więcej → Transport lotniczy w Kuźni zawodowców.

Edukacja włączająca – włączenie czy stygmatyzacja?

Relacje|

12 grudnia z inicjatywy Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, Starostwa Powiatowego w Krakowie,... Czytaj więcej → Edukacja włączająca – włączenie czy stygmatyzacja?

Nowości do poczytania

Aktualności|

Zachęcamy do zapoznania się z artykułami publikowanymi przez specjalistów KOK w zakładce do poczytania.... Czytaj więcej → Nowości do poczytania

W drodze ku samodzielności – sytuacja edukacyjno-zawodowa młodych dorosłych z Zespołem Aspergera w Polsce.

Do poczytania|

Dr Katarzyna Kutek-Sładek Polityka oświatowa i społeczna Polski  realizuje postanowienia Konwencji o... Czytaj więcej → W drodze ku samodzielności – sytuacja edukacyjno-zawodowa młodych dorosłych z Zespołem Aspergera w Polsce.

Czym jest kariera dwutorowa?

Do poczytania|

Sportowcy najczęściej prowadzą dwutorową karierę gdy jako dzieci zaczynają uprawiać sport,... Czytaj więcej → Czym jest kariera dwutorowa?

Close Search Window
Skip to content