Aktualności|

Konferencja odbędzie się w dniu 19.11.2022 w godz. 11.00 – 16.00 na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie, ul. Podchorążych 2 (w nowym budynku UP w Auli 1, wejście od ul. A.Chmiela 19).

W gronie pedagogów specjalnych i psychologów, lekarzy, ekspertów oświatowych, prawników i nauczycieli akademickich podejmiemy tematykę edukacji włączającej jako ideologicznego projektu, który ma docelowo zrewolucjonizować całą oświatę i stanowi poważne zagrożenie naszej narodowej suwerenności. Tematyka związana z edukacją włączającą jest mało znana opinii publicznej i przedstawiana jest wyłącznie w samych superlatywach.

Konferencja ma na celu przybliżyć fakty związane z tą utopijną i szkodliwą koncepcją edukacji oraz stopniem jej wdrażania w Polsce.

Przedmiotem naszej najwyższej troski jest realna pomoc dzieciom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, które niestety obecnie poprzez metodę włączania do klas ogólnodostępnych doznają wielu krzywd, zamiast deklarowanego wsparcia. Temu poświęcimy osobny panel z udziałem specjalistów – psychologów, pediatry i psychiatry dziecięcego, pedagogów specjalnych oraz rodziców dzieci niepełnosprawnych: Sytuacja dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w nurcie szkolnictwa ogólnego.

W trakcie obrad odpowiemy też na pytanie, zawarte w tytule jednego z wystąpień – Czy Polska musi realizować ponadnarodowe strategie edukacyjne?

Konferencję zakończy otwarta debata Propozycje do polskiego modelu edukacji.  Podczas debaty zaprezentujemy realistyczne spojrzenie na praktykę szkolną, nakierowane na dobro ucznia i skuteczność procesu kształcenia.

Mamy nadzieję na spotkanie i ciekawe przemyślenia w czasie debaty podczas której zapraszamy do zabrania głosu.

Więcej informacji i program:

https://portaledukacyjny.krakow.pl/ogloszenia_dla_dyrektorow_szkol_samorzadowych/265547,2152,komunikat,konferencja__edukacja_wlaczajaca___ideologia_inkluzji_w_realiach_szkolnych_.html

Comments are closed.

Close Search Window
Skip to content